Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: budak hot

budak hot

ila | Friday, December 09, 2011 | 10Comments |
credit areff

First cari gambar tersembunyi berapa ramaikah orang dalam gambar nie senyum tak nampak gigi??

aku rasa korang tahu siapa yang aku nak cerita nie.Nazmi Faiz.kalau boleh semua blog nak cerita pasal dia kan.Aku pon tak tertinggal lah walaupun agak dah lambat..

Mula-mula tengok Nazmi nie beraksi dalam tv cakap dia baru berumur 17 tahun.  Dalam hati "yer ke" Isnin nie kan dah SPM.rupanya dia nie sanggup mengorabankan Sijil Paling Mudah untuk berkhidmat demi negara.
Walaupon isnin tu aku pon akan berjuang di dewan peperiksaan tetapi aku tidak melepaskan peluang untuk menontan perlawanan bola sepak.mase tu belum final lagi.

Budak-budak sekolah sekarang bergitu menggilai nazmi nie.Aku?tidak! tetap Muslim Ahmad ok.Pemain pertahanan yang aku rasakan cukup hebat. 

Orang kate Nazmi comel.suara Comel.macam Shizuka cerita doremon tu?haha.Masa aku dengar HotFm ari tu yang masa ade pemain harimau muda Faizal Ismail pon cakap suara dia comel. Apa-apa jela



dah baca surat cinta dari kekasih Nazmi Faiz? kalau belum klik sini




sila percaya gambar nie


_______

baru seminggu tak pergi sekolah dah rinduu.
Tahun depan nak masuk form 1 balik bole tak?







10 comments:

EnciK AxixOu said...

fuh.taun dpn muslim main ngan ganu lak.

Saddila said...

ehhh dila pun minat muslim . apa ni . mana boleh sama :(

hihi

Asiam the Great said...

Thanks! :)

Aliah Rahim said...

setuju.....
nama dye tetiba memuncak pulak... semua nak cakap dye tu aku punya

Anonymous said...

glamor dia skang kan hihi

Ce'gu JAERA said...

ehehe.. sana sini budak2 pempuan asik cerita pasal nazmi ni.. ehehe

Izzati Hazirah said...

btul-2...pcaya sgt dgn gamba-2 tuh..haha

kindergartenlibrary said...

semua suka org yg sama ~
nak suka muslim lah macam tuh ! hahaha

Amelia said...

cmel sangat ke nazmi tu? hehe

syuwai said...

nanti masa dah kerja lagilah t'rindu2x zaman belajar..hehe

Kotak Chitchat