Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: malam yang sepi

malam yang sepi

ila | Friday, December 03, 2010 | 0Comments |

haiiya,malam yang sepi pi pi pak mat jual kopi pi pi .perh nak menyanyi pula aku an..

bosan la x de benda nk wat,so aku blogwalking je la,follow2 blog orang.


bce2 entry sambil teman kn kaka ku nie stdy sub chemistry.

ermm lapa la seyh petang tadi momma wat pancake,
aku makan ckit je sebab x de selera, gigi ku sakit.

then sekarang lapar.suwuh ma dad bli kan pape,
tommorow my aunt back from Mekah,ermm x sabar.
x tau la same ade kitorang g Senai Airport or teros tunggu dekat uma my Aunt.


hari nie x stdy pape subject pon.bagos kan aku?
nie la ciri2 pelajar cemerlang sPm tahun 2011.

ha,aku pon wat bende yang aku x pernah wat.
adding fb orang yang x kenal.
aq x suka membe fb ramai2,t add je lebih tapi x pernah tegur pon,
wat pe membe lau cmgtu.siap tnye g "sombong taa"
haha aku memang poyo

                         

tetibe farez mesej,huhhu .kedit tinggal 6 sen .so terpakse la menebalkan muka untuk pinjam dengan *sos topup.

lantak la sos topup bukan nyer kenal aku pon.

since da x de ryan da lme giler x topup.

skrg nie pon tgh txt dengan farez cte2 pasal ostel.
ahahah

No comments:

Kotak Chitchat