Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: kFc

kFc

ila | Friday, November 26, 2010 | 0Comments |
salam.

lama kan dah x makan kfc.
rse nye baru 2-3 bulan tapi rase cm da lama sangat.
dlu my daddy suka sangat kfC but now cket2 pizza,

ermm pape je lah janji dapat makan


makan dan kenyang yang teramat,slalu perut saya cam gitu tau,cian dye
makan waktu sejuk2 n hujan lebat,..haha

skrang nie tekak tengah rase perit menandakan penderitaan sakit tekak akan bermula.


                                       

petang tadi texting dye.mne ade pernah aku text selain waktu malam,dye ade lah tapi tu pon kalau urgent.

then marah pasal kononnyer kejadian ari tu..biar la..lantak,bukan saja marah malah menghina.
biar la..sakit hati sangat dengan dye,.biar dye pon rase ape yang aku rase.dye x cakap pape ppn.

dye pernah cakap "kalau terlalu bnyk ckp akn menunjukkn kebodohan sendiri"

hari nie aku dapat ilham untuk kenakan dye pulak aku cakap  "kalau kte dekat jalan yg benar kite kne buktikan"

selama nie x pernah terpikir untuk cakap cm gtu,tp hari nie ttbe ilham tu datang.,

pastu seperi biase cakap pasal adek dye..da malam sket tatau teteba nak kol dye..
tau memang dye x kan anwer pon sje2 je,..mula dye langsung x de reaksi g sekali "number busy"

atleast de jugak la reaction..then cakap dye "mesti kau tengah busy text dengan pompuan simpanan kau kn?"


persoalannya siapa aku nak cakap dye cam gitu?lagipon aku tau ke mase tu dye tengah wat ape?
kenapa aku jahat sangat nak sakit kan hati dye sampai cam gtu..tapi kan aku rase cam best dapat sakit kan ati dye..(jahat kan)

lagi ade cakap pasal dye kurang matang dalam berfikir.sebenarnya aku baru dengar DR.Fazilah khamsah punya ceraham dye cakap ussually lelaki dapat berfikir matang in age 18-20
so sye cakap la pasal dye x dapat berfikir secara matang.mesti dye sakit hati cume dye memendam rase jerk.

ok itu sahaja.nite

No comments:

Kotak Chitchat