Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: kamoo

kamoo

ila | Sunday, December 05, 2010 | 0Comments |
ermm knap senyum2 nie?haha cian sdeyh kamoo R,tu la len kali cari pasal dengan iLa lagi ea..
sekarang kan tertanya2 siapa iLa.mesti kau nak sanad tau kan,..hahahaa,

dapat saya bayangkan kerut2 di dahi kamu itu.haha,awak marah ker saya massage adik awk kt tagged?
siap panggil sayang(adik dye pompuan f1) .mesti adek kaw bgi kau bce msg tu kan.kan kan?
mesti punya la..haha ,serve ur right.saya suka!

tapi kan rse nye adek kaw reply x msg aku kt tagged tu? mesti TIDAK kan ?
cian dye penat dye tanye saye..saye x jawab pon..ermm tape2 la sorry sayang ku yang comeyl.
mesti kamoo bangge kan saya panggil adek kamoo comeyl+sayunk sebab kamoo memang jejaka rebutan wanita.TAPI BUKAN SAYA

haha pape je la..

.
_________________________________________

adoy selasa nie saya nak buat pasport.saya malas.kene tunggu,then ramai orang.
tau x menunggu itu satu penyiksaan?
cuma saya x sabar nak main snow.(buatan)
hehe saya ke Singapura negara jiran je.
lagi pon kaka saya x abes2 exam

No comments:

Kotak Chitchat