Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: aiskrim goreng

aiskrim goreng

ila | Saturday, December 17, 2011 | 4Comments |

Assalamualaikum.Lama tak updates blog tentang sesuatu yang bermanfaat.Lagipun internet sekarang lembab dan memang takde mood nak updates.



Ok to the point .Korang pernah tak makan aiskrim goreng? 
dah lama jugak adik aku cerita pasal eskrem goreng nie.nie beli dekat Pasar Khamis.Seumur hidup aku tak pernha pulak pergi pasar khamis sebab setiap hari khamis aku ke sekolah.Pastu pasar Khamis nie pagi.Tak kuasalah aku nak bangun pagi-pagi semata nak pergi pAsar kan?huhu

harga nya satu RM 2.50
Tapi selain daripada tempat tu belum lagi aku nampak dalam daerah Jb nie ade jual eskrem goreng.

sedang aku membelek-belek internet untuk mencari resipi yang menarik nak masak kononnnya
 terjumpa resipi nie.nampak mudah,.Nak try buat la.
Nie aku share untuk korang.


4 comments:

Shafiqah Rashid said...

salu jugak nmpak dekat pasar mlam,
tp smpai sekrang tak TERbeli beli.
hihi .
cam sedap jer :)

Cik Sara said...

pernah makan..sedap!
beli dekat TESCO Kulai...=D

MAY said...

pernah mkn jugak eskrim goreng..mase mule2 kuar dulu..brp tahun suda..haha...

yang, ade join contest?mencari2 jugak..tapi tak jumpe la..mane ek..nak tgk link..;)

kindergartenlibrary said...

err . nelly baru tau ada aiskrim goreng ~
-.-

Kotak Chitchat