Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: baby cikgu saya

baby cikgu saya

ila | Monday, September 12, 2011 | 1Comments |
Assalmualaikom.semalam pergi rumah  emak cikgu aku.dekat Taman Kobena sebelah Angsana tu la.
aku dengan cikgu aku nie rapat la jugak.sebab dia cikgu math masa form 3 merangkumi jiran rumah aku,
so bila dia dah bersalin ajak la parent aku pergi rumah mak dia.


nie anak cikgu aku yang pertama.kalau aku boring-boring aku pergilah amik budak nie kat rumah dia.bergitu gembira dia dapat lending atas katil aku



nie pulak yang second.baru seminggu kot.akk dia nie sekarang dah 2 tahun.
dapat adik dia asek kacau ajer.tapi bile orang nak bawak balik adik dia ,dia tak bagi


comell kan


1 comment:

ieyfa syifa said...

yela. comey sangat. geramnye :)

Kotak Chitchat