Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: tak takut ker?

tak takut ker?

ila | Thursday, August 25, 2011 | 5Comments |
Salam Ramadhan. sekarang nie kalau kita selak dada-dada akhbar ayt krangan spm banyak sangat pasal jari putus main mercun.tapi pelik la kenapa orang tak serik-serik.tak amik iktibar dengan apa yang berlaku pada orang lain.
masih ramai lagi yang jadikan mercun sebagai teman sejati musim perayaan.tak dapat dinafikan memang la main mercun tu best tapi beringat la sebelum terkena.

kesian diorang nie beraya tanpa jari






erghh kesian kan.banyak kes macam nie.so kita sama-sama la amik iktibar.jangan nak main mercun sangat.
kalau aku main mercun ape tu...erm mercun padi ea?tu pon aku takut.aku hanya akan main bunga api je

sweet je an main bunga api ann?hee








5 comments:

EnciK AxixOu said...

main pelita dh la

Anis izyan Abd Rahman said...

huuuu ~ rindu nak main mercun , zaman mercun dah tak de , sob3x

nelly said...

bunga api jugak selamat ! hahaha

nelly said...

takut oo !!!!!!

InfoitNetwork said...

ini bengong namanya....tak disuruh pon main mercun...sendiri yang salah...cari penyakit

Kotak Chitchat