Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: Silka Hotel

Silka Hotel

ila | Saturday, August 27, 2011 | 4Comments |
salam ramadhan.tinggal beberapa hari saja dah nak raye.excited.tapi sedih jugak nak meninggalkan ramadhan.
adakah tahun depan kita dapat menyambut ramadhan lagi?

hari nie berbuka puasa di Silka Hotel.tau ker?Hotel nie Hotel baru la jugak dekat Masai.  nie.kononnya nak berbuka puasa dekat Hyatt tapi Hyatt biasalah hari munggu full booked.

1st time  makan dekat hotel nie.so far ok la jugak







balik pergi Holiday Plaza.last minutes cari kasut.waktu balik jammed giler dekat uptown pandan.dapat dikonklusikan bahawa ramai sangat yang beli barang last minit.



4 comments:

Aisyah Aina said...

tahun ni kita tak beli kasut raya pon sebab kasut raya tahun lepas baru pakai sekali je..haha ;D

Saiazuan said...

laa mood raya x dtg lg ke?

echaRierie said...

wah..bestnye berbuka di Silka Hotel..
hehe..sis xtau la..haha..

Selamat Hari Raya ~

SoLy SoLicious said...

erghh.. bestnye bbka di hotel :)

Kotak Chitchat