Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: jom jatuhkan Ben Ashaari.Sape setuju?

jom jatuhkan Ben Ashaari.Sape setuju?

ila | Tuesday, August 23, 2011 | 5Comments |

Salam ramadhan.lepas sahur on facebook.dan terbaca ini.kenapa tak letak gambar kau sendiri ea?takut ?sebab Abg Ben ade ramai pembaca setia?
pada aku orang nie memang pengecut sebab hanya mampu bersuara dekat fb je.kalau tak puas hati bincanglah baik-baik dengan Abg Ben.







bulan-bulan puasa nie nak menjatuhkan orang?ish2.perangai macam hapee je la.

kata-kata terakhir : tak payah lah nak dengki sangat dengan rezeki orang lain.sebab Tuhan dah tentukan  rezeki masing-masing

5 comments:

lynieizzaty :) said...

siapalah dia nk jatuhkan org lain..hanya manusia.

nuhara said...

bodoh jer perangai~~~ entah hape2 enth~~~

Amirah Suhana said...

errrrrrrh dengkinya!

Aisyah Aina said...

ish2..teruknya perangai...

Anis izyan Abd Rahman said...

ya Allah , nie la org melayu , tak abis2 nak jatuhkan sesame sendiri ~ ape nie , yaAllah , haih

Kotak Chitchat