Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: sudah-sudah la tu bercuti

sudah-sudah la tu bercuti

ila | Saturday, June 04, 2011 | 3Comments |
masuk hari ini dah 8 hari bercuti.rasa macam dah lepas SPM pulak sampai kan bole berjam-jam membuang masa duduk depan laptop.tak tido malam baca novel.buku 1 ape tak pegang lagi.cuma pergi tution aje sebab tu amik buku.

esok nak balik kampong .kalau balik kampong mesti la kene tolong nenek dekat dapur kan? takan la time-time tu sebok-sebok nak bace buku.hopefully ayah tak tinggal kan kitorang lama-lama dekat situ.sebab mak iLa kan pergi umrah.seminggu nie mak x de kat rumah memang tak ade  siapalah yang bising cakap asek duduk depan leppy aja.haha

rinduu my mom n sis,sis result SPM dye ok.then ayah tnye nak ape?dye kate nak g mekkah.ayah tnye eh "kau bernazar ker?"haha tak pon.saje-saje je..semoga mak n sis dapat umrah yang mAbrur. 1 hari dekat 10 ringgit habis telefon emak.sebab adik hari-hari nak telefon mak.nasib baik ayah topup kan.hehe.

homework?takde langsung sebab last week kan exam.lepas aje exam terus cuti..so cikgu-cikgu tak berkesempatan untuuk memberi anak didik nya kerja cuti sekolah.itu yang kami suka.

tukar tajuk kejap eh tatau pon yang ahmad fedthri tu dah kawen..nape x jemput?


p/s:sambung blaja nak skolah je la kan (ciri-ciri orang pemalas)

3 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

cutilah best! :P

nelly said...

amboi ..best tau cuti ! rasa nak cuti lama2 .hehehe

nawal addina said...

cuti best ! skolah tak best ! -.-

Kotak Chitchat