Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: home sweet home

home sweet home

ila | Friday, June 10, 2011 | 3Comments |
 setelah 5 hari meninggalkan katil empuk ku ini,,akhir nya dapat jugak terlentang kat atas katil nie.haha.

esok dan lusa boleh bangun lambat lagi hari isnin?warghh. cm ne nak bangun pagi nie?malas nya.nak pergi sekolah tapi malas nak bangun pagi.cam budak-budak kan?hahah

homework?sejarah memang  satu hape aku tak sentuh lagi.bayang kan la bab 5 kene buat modul semua.
bukak pon tidak lagi buku sejarah ini kan pulak buat kan? maknya hari isnin masa peehimpunan aku terpaksa "manyalin" daripdada kawan sebab aku tak berminat pulak nak buat kerja last minit nie kan.haha

ermm sebelum tu nak cerita ciket.nie membe aku punye membe excident la ari tu.meninggal dunia dekat tempat kejadian,umo dye bari 18 tahun tau.yang lagi sedeyh sebelum dia meninggal tu dye ade cakap yang dye sayang gf dye sampai mati.  warghh mesti gf dye sedeyh giler2 kan..
tak dapat bayang kan pulak aku ..  ni blog budak yg aku cite tu

p/s:  banyak orang sekarang yang meninggal muda-muda lagi kan





3 comments:

Wyna Nubies said...

As Salam,

xsangka cepat gila masa berlalu..kejap jer rasanya 2 minggu cuti..huhu~
xleh la nk jd burung hantu sampai pagi2 buta minggu depan bub dh start skull..waaa~MALASNYA~~~

p/s : 'mereka' pergi kerana Allah s.w.t lebih sayangkan 'mereka'//al-fatihah!

Muhammad Khairul Fahmi said...

salam takziah untuk keluarga Allahyarham...
...sesungguhnya ajal maut tu di tangan Tuhan..

follower bertuahdi sini... =)

LaLa said...

singgah sini...
congrat sebab jadi follower bertuah Fahmi :)
salam kenal ye ^_^

Kotak Chitchat