Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: malu saja

malu saja

ila | Friday, February 25, 2011 | 1Comments |

selamat pagi.

urm pagi ke aku bangun?bole la jugak

online sume..then aku saja-saja sapu luar (baaik an)

pastu bukak gate adek aku nk pergi kedai..

dan meneruskan penyapuan..

tiba-tiba.....
-




-




-


-

-


rasa cam ade orang pandang aku.
bila menoleh muka ke arah nya ..



ED.

ee malu nya..haha
da la x pakai tudung.rambut tah macam ape je..

bila aku tengok muka dye dye terus pandang tempat lain.

dye pergi kedai jalan kaki?
biasa kan naik motor?

budak-budak teknik balik ea minggu nie?

adoii lame gile x nampak dye..
bole di katakan dalam thn nie sekali pon x nampak.

________________________


aku nak edit blog.la minggu nie.tp homework belambak gilerr...
semalam dah buat siket..ari nie nak pergi menuntut ilmu lagii..

dah pukol 10 setengah aku belum sarapan.
bye nk g sarapan


1 comment:

E-ra paSha said...

e-ra snggh sini bce entry kmoo..singgh blog e-ra ae..
JOM JOIN BLOGLIST E-RA PASHA

Kotak Chitchat