Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: ade formspring tak?

ade formspring tak?

ila | Thursday, February 24, 2011 | 1Comments |
Assalamualaikom.
saya pengguna baru dekat formspring.saya x tahu apa-apa.
awak x nak ajar ker?
kesian saya sorang-sorang je dekat formspring tu..

blogger-blogger mesti ramai yang ade formspring kan ?
follow saya ea.t saya follow balik.
cuma baru-baru nie agak pelik dan x tahu nak tekan button ape je.
huhu
kesian kan..


ha,..nk tanye kenapa formspring yang saya paste dekat sebelah nie x sama cam korang ea?
kenapa jadi cacat?
ermm pelik2.








1 comment:

NiK iMaN a.k.a NiCkiLiCouS! said...

owh.. kalu nk paste kat blog tu.
kne g kat setting(formspring)> widgets. nnt awk ejas2 lah kat situ..huhu.then paste kan code dy.bole??? :)

Kotak Chitchat