Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: pafa aku da abes

pafa aku da abes

ila | Thursday, October 14, 2010 | 0Comments |
salam 1 MALAYSIA

yeay best nyer ujian pafa aku da abes.korang tau x ujian pafa tu ape?yang hafal2 pasal pendidikan agama islam tu la.
kalau tahun lepas aku orang pertama yang abes aku ingat lagi.
tahun nie x pon,ramai yang da abes dulu.
sebenarnya aku jarang jumpa ustazah untuk buat ujian nie,sebab tu la aku lambat abes.tadi tetebe ustazah panggil n suruh buat pafa



terperanjat beruk jugak aku sebab aku x hafal lagi.rupa nya tinggal bab2 yang senang2 ajer.najis dengan solat.aq pon x tau aku da bace sampai mana,n what is very luckly is dapat tengok buku.

memang best kalau buat pafa secara paksaan,dapat tengok buku!
lagi satu solat.ape yang menyedihkan ialah bila buat ujian tu aq memang la x perlu untuk tengok buku sebab semua nya hanya bacaan dalam solat.tapi seorang pelajar kelas aku nie x tau ape2,even iktidal pon x tau...

aku kes!an sangat.nasib baik la aq dapat pendidikan agama yang cukup,x de la sampai lupa bacaan dalam solat.ustazah sumne tau yang sesorang nie x pandai solat.malukn??


No comments:

Kotak Chitchat