Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: kejadian di sebalik pameran seni

kejadian di sebalik pameran seni

ila | Saturday, October 16, 2010 | 0Comments |
Salam 1 Malaysia,
fuh tajuk macam nak buat cerpen ajerk.hehe
sebenarnya excited ulangkaji bM tadi.
selasa da exam final bM.
doa kan aku ea.


bermula la kisah di pameran seni,ari jumaat ari tu,ok cam gni aku n dak2 kelas dijemput untuk tengok hasil karya pelajar Tingkatan 4 yang ambil subjek seni.diorang ada buat modul bilik tidur/ruang tamu ..banyak sangat.penat aku tengok.tengok pameran pon penat!giler ah kau.


antaranya ialah

nie yang paling simple aku nampak la.
yang lain lawa2 giler.
sumber dari fb dak2 sni.yang lawa2 diorang tak masukkan pula.
ape dah!!


sambung tajuk pembicaraan.

tengok modul2 nie sekejap ajer.lepas tu duduk2 n borak2 yang lebeh aku x berminat sebab aku bukan berjiwa seni.n then berlaku la kejadian yang sememangnya aku tak sangka.udin n amira korg bukan nya kenal  diorang adalah pasangan yang couple di kelas aku.then berpeluk2 n aku tak tau nak cakap ape..



suka ati korang la kalau nak bercinta pon ,tapi tak payah la nak menunjuk di sekolah.ape la..tak suka seyh.mula2 aku just nampak bual2 pastu udin letak tangan dekat bahu amira lepas tu dia tutup muka dia diorang pakai cupboard.lepas tutup muka die diorang pakai cupboard aku tak tau ape yang berlaku.


nie hasil kerja amiredza lorh,de patung tgh maen piano lagi


lepas tu budak2 kelas aku da bising2 baru diorang sedar.then baitee tanye udin,bole die cakap "buat maksiat je aku tadi kan"
sedar pon..aku malas nak cakap pape.
nanti bila aku bersuara korang cakap busy body pulak.




aku ingat udin memang saje2 je dengan amira.sebab dengar2 cite amira yang mintak couple.tapi tak sangka la macam gini pula.






yang penting udin melebih! muka je nampak baek.
aku tak sangka la udin ko macam gituh..
huh!



sekian saja untuk tajuk kejadian di sebalik pameran seni ini.
baru abes study jam kat bilik kol 1.47 pagi.
gud nite aLL


p/s:korang nape wat cam gni?memalukan dk2 kelas 4A1 jer.

No comments:

Kotak Chitchat