Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: birthday!

birthday!

ila | Wednesday, October 13, 2010 | 0Comments |
SALAM 1 MALAYSIA
kecut nya perut.minggu depan dah final exam.semoga dapat jawab dengan baik.yang best nya tadi Puan Roslah tak masuk urus kan pasal pemulangan buku teks tingkatan 3, pas tu Cikgu Borhan releaf.Cikgu Borhan siap bagi soalan spot sejarah.caya la cikgu Borhan.






masa mid year ari tu pon dye ade bagi soalan spot tau n sume soalan yang dspot keluar.ape lagi final year nie memang kene pulun dengan soalan spot yang bakal keluar tu la.kalau nak harapkan Cikgu sejarah aku, Cikgu Anisa memang mimpi je la dapat soaln2 exam,x puas lagi dengan soalan spot yang cikgu borhan bagi nnti aku nak tanya Hidayah.NE LA TAU Cikgu Borhan ade bagi tips2 lain ker dekat kelas dye.






                                                          MySpace Graphics
                                                                                     12/10/1994


hari ini hari jadi baitee,waktu nak balik tu hazlin beriye2 suruh aku tunggu sekejap,sedang kan aku memang nak balik awal.aq pon pelik kenapa la kene tuggu?aku pon layan ajer.sekejap lagi Cikgu Azzu datang bawak kek.its a suprise! untuk aku sekali kek nya.sebab ari jadi aku pon bulan 10 jugak.then potong2 kek,pa\as 2 makan2 n seronok.dwg pon maen baling2 cream.kelas pon kotor,
hahahah
tapi seronok sangat.tapi biasa lah ada pihak yang x berpuas hati.kata nya kenapa bfday baitee je cikgu sponsor kek! kenapa bfday org laen tak?n ade budak2 yang baik2 tu terus balik menunjukkan dwg x suka la..aq x amik hati pon.da memang macam gitu perangai diorang nak buat macam mana kan..MySpace Graphics


da abes2 makan kek sume aq x kemas pon.haha ,tros balik.aq x amik pon kek untuk d bawa balik.sebab kek besar n banyak lebih.sebenarnya aku x makan selain kek season.tapi orang da belikan untuk kita ta kan kita nak cakap kita tak akan kek murah pula kan.?

aku ingat budak tu da balik,sekali mase aku baru nak kua pintu pagar baru nampk abg dye datang.ermm macam mana nie ?? aq da x bole kacau abang dye lagi.sebab simcard aku hilang.mesti aku rindu gila nak kacau abang dye,aq x tau macam mana simcard tu bole ilang sedangkan aku letak dekat tempat biasa.ala cam ne nie x suka!
sape ade simcard lebih?aku nak kacau dye!!!
sebab aku x suka gila2 dye dengan family dye tu

No comments:

Kotak Chitchat