Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: waduh2 bisa gawat nie

waduh2 bisa gawat nie

ila | Wednesday, September 29, 2010 | 0Comments |
salam 1 MALAYSIA


on9 hujan2.bagos2.ape yang gawat nya ialah mk bpk aku tak bagi on9 agi la..no laptop .perh ape je ean.kenapa? itu rhsia peribadi.
skrg nie pon aku men amek aje laptop aku yg kene "rampas" nie kt bilik mak aku..

ee bosan la seyh kalau tak boleh on9.perh bingit.sakit jiwa,sakit hati dan semua organ2 dalam badan sakit doe

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
geam tau..x tau kan? tapi aku tahu.da la lantak.
study elok2 btol2 smart2 sampai jadi budak pandai bkn ke aku memang budak pandai   ??

_______________________________________________________

ok tdi ean nampak budak yang bajet nak hensem ue amik gamba olahraga. bweeekk (muntah) ye la lu memang da hensem la dengan jes tdeja athletes ue..

ala..bla la..pas ue nak tgk2 aku tgk dye ke tak.tp ean mse tu memang aku tengah tgk nie.bhahah

lawak bodoh ar seyh.

pas ue aku pon da x pandang agi la budak2 yang amik gamba olahraga ue.bajet giler ar kau.

p/s:sekian untuk entry curi-curi ini.
            jaga diri semua





No comments:

Kotak Chitchat