Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: engkau lagi

engkau lagi

ila | Thursday, September 30, 2010 | 0Comments |
sALAM 1 MALAYSIA

suka2 saya saja nak on9 ke ta nak.


anak GPKHEH (guru penolong kanan hal ehwal murid) bergaduh kat sekolah.eleh pasal bnde tu pon nak gaduh.bajet ah kau.
kau pikir bapak kau cikgu kat situ kau bole buat sesuaka hati??

cerita nie x dapat disahihkan lagi la..tapi aku akan cari maklumat ( busy body ) from my sis.bukan nya bergaduh dengan budak2 yang semamangnya jahat  , bergaduh dengan Ketua Pelajar.

weh ko memang nak cari nahas ea.ee x suka nyer.tau bapak kau 2 cikgu, tunjuk kan la atitude seorang anak cikgu yang baik sikit.

______________________________________________________

tadi azim n mugilan ponteng, x masuk kelas madam faridah.diorang tidur dalam kelas. pas abes kelas madam faridah aku,ikin n baitee naik kelas awal, pas ue ktorang nampak azim n mugilan bangun n betol2 kan seluar.hahha..ape la kitorang sje je kne kan dye.azim gay.
wat maksiat dalam kelas,konon2 tidur tapi duduk berdua-duaan dengan mugilan.mugilan ue laki. la..
pas tu azim malu n terus kua g rehat.haha

______________________________________________________



esok insyaalah nak g open house.4 buah rumah.rumah nazmi,uma akilah,uma iqin n uma baitee.alin, syahira n sume dk laki kelas die dtg uma aku,amik aku n terus g beraye uma nazmi n so on la.
kita hanya merancang.esok tuhan yang akan tentukannya.

p/s:banyak sangat kene attend open house uma membe





No comments:

Kotak Chitchat