Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: open house rumah amirah

open house rumah amirah

ila | Sunday, September 26, 2010 | 0Comments |
 Assalamualaikum.ari nie aku tak pergi sekolah.
lagi pon kalau pergi sekolah kene buat latihan ajer.semua matapelajaran dah habis belajar.sekarang nie latihtubi2
dah dah sakit semua tubi2 aku.
merepek ajer

ok nak cerita open house uma amira.memang sedap makanan dekat sana.yang paling best satay dia la.lembut sangat.disebabkan baru jumpa doktor pasal brases nie , tak boleh la nk makan makanan keras sangat.tapi bole la makan satay ue.sebab memang lembut n  sedap

2 la satay yang azim tgh melantak ue

aku da abes makan sempat tunjuk peace



budak2 laki kelas aku
(sume cm tanak amik gmba jer)



budak2 laki kelas aku jugak
azim kje dye melantAK SATAY jer.
satay depan dia ean

No comments:

Kotak Chitchat