Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: Suami Aku Ustaz

Suami Aku Ustaz

ila | Friday, May 31, 2013 | 0Comments |

Rasanya novel Suami Aku Ustaz nie dah sangat popular dan terkenal dalam kalangan pembaca tegar novel.
Aku nie kalau bace novel memang tak boleh stop.So mase sesi perkuliahan aku cuba mengelakkan diri dari segala macam novel.Kalau tak satu kerja pon tak siap la..

Nak kongsi sedikit pasal novel Suami Aku Ustaz nie karya Hannah Dhaniyyah . Sebab utama aku beli novel nie akak aku cakap novel nie akan difilemkan . dan heronya ialah ADI PUTRA. peminat setia adi putra takkan tak nak beli kan.Heroin cerita nie pulak Nora Danish yang memegang watak Alisa.Lakonan Adi Putra dengan Nora Danish bila digandingkan memang tip top la..Terutamanya dalam drama bersiri Tentang Dhia.Movie yang aku terima nikahnya tu aku tak suka sangat.(huahua)

So aku pon enjoy la memborong novel selepas habis sem.Pergi Pesta buku PWTC.Yang bestnya satu buku ade less rm5. Buku suami aku ustaz nie rm22 .less Rm5 aku beli la dengan harga Rm17.

Dalam buku nie adalah cerita pasal sejarah-sejarah Islam yang diceritakan oleh Ustaz Hafiz kepada isterinya.Memang best dan bermanfaat.



Walaupon aku tak ada twitter aku selalu juga usha twitter adi putra..Aku bace dekat twitter dia , dia baru sahaja selesai penggambaran cerita nie..Tak sabar nak tengok Adi Putra melakonkan watak Ustaz Hafiz.mesti nampak innocent je kan..

No comments:

Kotak Chitchat