Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: Aktiviti cuti Sem

Aktiviti cuti Sem

ila | Monday, May 20, 2013 | 0Comments |

Housekeeping

rasenya menjadi setiap kewajipan anak perempuan untuk mengemas rumah.Aku memang suka kerja mengemas nie.yela duduk hostel mane ade "peluang" nak buat semua tu.
Balik rumah kemaslah istana ini sebaik mungkin.


Belajar masak
Azam 2013 aku sekurang-kurangnya mampu masak 10 jenis lauk. sekarang aku baru pandai 2 lauk.ayam masak kicap dengan sup ayam.hihi. yang simple2 je.yang lain tak bermakna aku tak pandai,tapi yang lain tu masih perlukan bantuan mak untuk hasil masakkan yang lazat.

Driver
aku nie kan seorang yang agak penakut bila memandu.even dah 1 tahun lebih dapat lesen .
bile cuti nie mak aku paksa la anta dan ambil adik g ngaji.tapi mak aku atau akak aku duduk sebelah la..
kang dibuatnya kereta rosak kat tengah-tengah jalan bile aku sorang "erghhh takutnya"HAHA

Movie

tibalah masanya untuk melayan movie,korea drama dan sebagainya.


Kepada semua kawan-kawan yang sedang bercuti selamat bercuti.Gunakan masa cuti anda sebaik-baiknya .
zzzzzz







No comments:

Kotak Chitchat