Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: Selamat pengantin baru cikgu

Selamat pengantin baru cikgu

ila | Sunday, January 08, 2012 | 1Comments |


bila diselak-selak balik takde pulak gambar aku dengan cikgu Sejarah nie.Ade pon dalam kamera kawan aku yang belum diupload.

Ok memperkenalkan gambar diatas ialah gambar cikgu Sejarah aku tahun lepas.Masa aku form 5.Muda lagi kan?
Biasa cikgu yang mengajar Tingkatan 5 kan cikgu-cikgu senior .Nie la cikgu yang paling muda mengajar Tingkatan 5.

Dari form 1 sampai form 5 aku rasa form 5 adalah masa paling seronok belajar sejarah.Sebab aku faham dengan penerangan yang diberikan.Kalau dah faham senang la nak ingat kan.

Cikgu nie jugak seorang yang penyabar.DIa bagi kerja sekolah nanti dia jugak yang akan bagi jawapan.tu yang kitorang suka.
Aku rasa dia adalah cikgu yang paling penyabar.Sebab dia tak pernah pon meninggikan suara walaupon dalam keadaan marah.DIa akan cakap baik-baik jer.

Cikgu teruskan spoting dengan anak murid tau.Kebanyakkan cikgu lelaki nie kalau dah kawin poyo-poyo siket.huhu

jumpa masa amik result SPM ea cikgu




Kepada Cikgu Mat Nor saya ingin mengucapkan selamat pengatin baru .
Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat.

p/s:curik gamba dalam fb cikgu.






1 comment:

ada sya said...

srnknya zaman sek..rasa nak sek blik pula.. :)

Kotak Chitchat