Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: keluar dan bawak i/c

keluar dan bawak i/c

ila | Monday, January 09, 2012 | 4Comments |
mr.bean

Gambar menunjukkan pakcik bean punya kad pengenalan. Hari nie nak cerita sikit bahawa sekarang aku dah keluar rumah dan bawak kad pengenalan.Sepatutnya bila dah ada kad pengenalan ataupun Ic kita kena lah pegang dan bawa kemana-mana sahajakan

Sekarang umur aku dah 18 tahun baru lah aku pegang sendiri.Sebelum nie mak aku yang pegang.Jadi dulu kalau pergi sekolah ke mana-mana tanpa mak aku memang tak bawak kad pengenalan.kawan-kawan aku pon ramai yang mak bapak diorang yang pegang.Nasib baik tak kene cekup dengan polis=pendatang tanpa izin.huahua.

Yelah sebelum nie mana lah aku ada buat kesalahan lalu lintas ke sampai polis nak tengok ic aku kan?

Aku dah start pegang IC aku sendiri pada awal bulan satu.Masa nak amik lesen.Mak aku cakap "dah 18 tahun pegang ic sendiri,jangan hilangkan"

Bila dah start belajar memandu setiap kelas orang tu nak IC dan cap cari.Kalau tak bawak ic tak boleh masuk kelas.

EH aku dah lulus L.satu kali je tau.46/50 ok lah kan.Tidak ku duga soalan L tu mengelirukan jugak.Alhamdullilah lulus.Lepas nie pergi kursus teori baru lah berlajar memandu.Doakan aku ea.terima kasih!




4 comments:

Fatin Farhana Binti Ramli said...

comelnye suruh mak pegang ..

Zac Rega said...

hahaha . mr. bean da daftar kat Malaysia ke ?

Ariena Hisham said...

Eh, tak sangka kita sebaya :) Saya pun dah ada L. Hari tu test dpat 44/50. Hihi :)

Gen2Merah said...

wahh, tahniah yee... semoga lulus dengan ujian denga ujian memandu.. jgn gabra2 tau.. ehe

Kotak Chitchat