Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: budak baru macam botak juvuna

budak baru macam botak juvuna

ila | Wednesday, July 06, 2011 | 0Comments |

assalamualaikom.hari nie masuk aje kelas memandang kan masa pertama guru kelas aku iaitu cikgu Hidayah dia bagitahu yang hari nie ada pelajar baru.

seperti biasalah soalan pertama "lelaki ke perempuan"?
jeng3 budak lelaki.kitorang pon exited la tunggu budak tu sebab masa tu budak tu masih dekat pejabat.
pastu ada jugak la yang tanye hensem tak cikgu.? tapi cikgu tak layan pon.cuma cikgu cakap budak tu dari Sekolah Agama..

aku dengan membe aku pon bayangkan la mesti budak tu muka suci aje kan.mana la tahu macam muka IM Nazrul Izwan ker?haha

dalam pukol 8 setengah tu dia masuk kelas.   opss...  asal muka cam selalu nampak?kawan aku terus kate muke dia cam botak juvana la..tapi budak nie ade rambut dan kulit dia cerah lagi ciket kod.
ermm kalau botak juvana hemsem ker?pada aku tak pon.

pastu dah masa agame tu ustazah tanya name dia ,dia cakap ape tah pastu kitorang tanya ustazah.maklum la malu nak tnye budak tu.
Arina: nama dye ape ustazah?maher zain ker?    haha semua orang gelak.
name dia faiz ape tah  tapi cam ade bunyi2 maher zain gitu la.aku pon tak berapa ingat lagi pon aku tak berkesempatam pula nak bertegur sapa dengan classmate baru.

to be continue.nak g 2syen

No comments:

Kotak Chitchat