Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: pemeran kerjaya di persada Johor

pemeran kerjaya di persada Johor

ila | Tuesday, June 28, 2011 | 1Comments |
Assalamualaikom.hye orang-orang johor korang ade pergi tak pameran kerjaya dekat Persada Johor.minggu lepas?

ermm aku nie pergi pon sebab kelas aku memang semua orang pergi.bangge ciket sebab kelas aku antara kelas yang terpilih.cewaah.banyak jugak la maklumat yang diperoleh daripada program nie.



sebelum kitorang pergi Persada Johor kitorang ade sesi ceramah pasal pembangunan wilayah iskandar.secara jujur aku orang johor nie pon bukannya tahu sangat pasal ISKANDAR Malaysia nie..

ceramah iskandar malaysia tu dekat pusat islam.lebih 20 buah sekolah ada dekat sane.memang crowded la pusat islam hari itu.





dengar ceramah pon sempat amik gambar lagi

lepas habis ceramah dekat pusat islam tu akak nie la yang iring kitorang ke Persada Johor
dia pegang nombor 8 tu sebab bas sekolah kita yang ke-8

mase dekat persada tu ada la ramai pelajar-pelajar dari sekolah lain.
then membe aku sorang nie jadi model untuk make-up





cantik kan?

dan balik!!

pada aku akivi-aktivi macam nie perlu kerap di lakukan supaya para pelajar tahu di mana hala tuju mereka selepas tamat sesi persekolahan

1 comment:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

wah,cam besh ni!!

rndu zaman skolaaa..

Kotak Chitchat