Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: kesesakan lalu lintas

kesesakan lalu lintas

ila | Sunday, February 06, 2011 | 4Comments |

Salam.hari nie saya x pergi sekolah .
tapi niat utama semalam memang nak perhisekolah.
dalam tahun 2011nie first time cuti.haiyya susah nye kalau cuti,.dah la kalau cuti kesalahan dye macammembunuh pla.
kecohhsebab kenapa x datang la ape la..

ok first sebab semalam balik dari kampong dah pukol 1 pagi.petang tu singgah kat rumah my aunt sekejap.sebab tu la lambat siket.

balik gosok baju dan ambil jadual waktu semua dah kol bpe.tapi saya bersemangat nak pergi sekolah.tiba-tiba mak saya x kejut.so saya x pergi la sekolah.
huhuh sangat sedeyh.



ok sekarang pasal pelajar Malaysia di Mesir.alhamdullilah tadi dah selamat sampai penerbangan pertama.
lusa abang sedara saya dari University al-Azhar CAIRO pula akan pulang.
x sabar pula rasa nya nak temuramah dye*huhu

harap-harap semua nya dalam, keadaan yang selamat.





Kotak Chitchat