Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: yesterday is the day

yesterday is the day

ila | Thursday, September 23, 2010 | 0Comments |
SALAM UKWAH DAN SALAM 1 MALAYSIA

Insyaalah semalam adalah hari yang terakhir aku mesej dia.lepas nie insyaalah dah tak akan mesej dia lagi walau apa pun yang terjadi dekat dia.semalam hari nya.aku pon tak tahu kenapa aq pilih semalam.

semoga Allah membantu aku untuk melupakan diri nya yang telah 1 tahun muncul dalam hidupku.jgn slh paham.dia membe jerk..ye hanya seorang kawan.tak pernah couple dan tak pernah lebih daripada itu.

ya ALLAH redhai lah keputusan hambaMu ini.aku sendiri takut untuk ambil keputusan ini.tapi ..entah la mungkin ini yang terbaik untuk aku dan dia.

sedih.dan tak tahu nak lalui semua nie seorang2.huhu
tak pe la.Allah sentiasa ada untuk hambaNya.

semoga aku dapat melalui hari-hari seperti biasa..you are still young iLa.life must go on.stop thinking of him.
tolong berhenti lupa kan dia!!

otak:berhenti ya untuk pikir dia.ingat allah itu lagi baik.
hati akan menjadi tenang

No comments:

Kotak Chitchat