Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: IKEA ,MUSTAFA CENTRE AND SAND SKYPARK

IKEA ,MUSTAFA CENTRE AND SAND SKYPARK

ila | Saturday, June 22, 2013 | 0Comments |

Baru-baru ni kami berpeluang lagi ke Kota Singa.Tujuan utama adalah untuk shopping di Ikea.
ikea?of course la tempat para ibu kan.di Ikea aku tak de beli apa-apa pon.cuma tengok mak aku beli peralatan dapur dan cuci -cuci mata je.


IKEA nie dekat Tampines.

Selepas Ikea bagi para Pelancong aku rasa menjadi kewajipan untuk ke Mustafa centre.


Dah sampai Mustafa baru la aku tak keruan.Semua benda nak beli..
 beli buah tangan untuk kawan-kawan.

lepastu tempat yang aku nak visit sangat sand skypark singapore.

view daripada atas menara yang macam kapal nie





kalau tak silap aku nak tengok pemandangan dari atas hotel nie adult 20 dollar.
baby free.

Nak cerita siket nie 1st time g Singapore jalan-jalan dari satu tempat ke satu tempat yang lain menggunakan cab. Cab takde la mahal sangat sebab semua menggunakan meter . So masa naik cab tu aku imagine la kan best kalau dapat cash cab ..haha.tau tak cash cab tu ape? alaa yang ade dekat siaran AXN tu la.Host dia Oli  yang hensem tu..aku selalu layan Cahh cab tu..tapi sayang tak dapat pon cash cab.huahhua

nampak tak dari gambar nie Oli dekat Marina Bay.kenape mase i pergi hari tu u takde Oli?arhhhhh







No comments:

Kotak Chitchat