Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: kembali menonton drama

kembali menonton drama

ila | Thursday, January 12, 2012 | 7Comments |
Setelah sekian lama tak menonton drama setelah menjadi pengangur tetap aku kembali menonton drama.

Dulu aku tak suka menonton drama sebab kalau kita tertinggal satu episod dah tak paham cerita tu kan.Sekarang bila duduk rumah aje memang best la boleh 24 jam depan tv.Tapi kalau sinetron memang TIDAK lah.

Adik aku tak sudah dengan Nad..nad..nada cinta.Seriously aku menyampah gile dengan sinetron tu walaupon ada pelakon kacak Randy Pangalila.Aku tak suka Nada tuu.then sinetron biasalah tak habis-habis.

drama yang aku minati sekarang ialah


BAIT CINTA
TV9 DEKAT DIHATI

PRINCESS HOURS
NTV7

GEMERSIK KALBU
TV3

BRAIN
 KSBW -391

GLORY JANE
KSBW-391

Kepada yang mengangur macam aku boleh la tengok drama.Tapi kalau yang bekerja atau bersekolah lupakan sahaja.

Sekarang aku dah tahu kenapa bapak aku tak bagi aku kerja

sebab


-bapak aku tak nak aku susah
-bapak aku takut aku tension sebab kena marah ker....
-bapak aku takut bila dah dapat duit sendiri aku lupa daratan (ade ke patut)

pastu bapak aku cakap dah tiba masa nak kerja,baru la kerja betul-betul.

kalau kerja aku taktahu nak kerja ape.lagi pon aku nie dah la pemalas.huaua

aku tanya membe-membe yang dah kerja,semua orang cakap penat giler.lagi best belajar

ok lah nak layan gemersik kalbu.









7 comments:

ThenxQue Alexzhae said...

sudaa follow awak syg . makseh atas keikhlasan follow blog saya :-)

Anis Adila Aris said...

untung la duduk kat rumah..
boleh tengok cerita best2...

Finaz Jaafar said...

study mmg lg best dr keje

Nelly The Strange said...

nelly jenis tak tengok tv ~
=.=

ABU said...

layan habis.. tak tidor la ni 24/7 hahaha

Miss Nadya said...

hehe..dulu masa kak nad menganggur rajin tengok tv..:)

Mawardi said...

terima kasih info Filmnya

Kotak Chitchat