Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: terpaksa tinggal kan awak 2 bulan lagi

terpaksa tinggal kan awak 2 bulan lagi

ila | Saturday, October 15, 2011 | 11Comments |
2 bulan lagi saya terpaksa tinggalkan awak.saya terpaksa!

walaupun awk dah bersama saya hampir 3 tahun tapi kita terpaksa berpisah.mesti saya sedih.awak sedih ke?
awak takkan sedih sebab awak  tak de perasaan.



3 tahun kita bersama awak ikut saya ke mana saya.dan 2 bulan lagi kita akan berpisah.ermm ape la gaya senyuman saya selepas awak takde?

doktor cakap 2 tahun lagi saya boleh tinggal kan braces.terima kasih braces sebab dah berkhidmat untuk saya.
dah mencantikkan gigi saya. kalau dulu saya malu-malu nak senyum sebab gigi saya berterabur tapi sekarang Alhamdullilah dan rajin memberi sedekah (senyuman)ecehh





iklan : bagi yg ketagih fb dah beli belum?


11 comments:

Wyna Nubies said...

aS sALAM,

MESTI LG LAWA BLE DH BUKAK..

UIKSS..UBAT UTK YG KETAGIH FB PUN ADA KE XD

ila said...

ermm tu la pasal

miss epal said...

dan2 jek ubat ketagih fb ye..huhu..
nak lah

Farah Azurah said...

ada plk ek ubat ketagih fb ??mcm2 :D

Gen2Merah said...

wah, dan cantik berseri gigi tu ye... ehehe

khairul akmal bin azman said...

nk cari la..


kot le release 10sion kew..

nuyui a.k.a miss YUI said...

cpt masa berlalu ea syg..

haa..wish awal ea..hppy birthday utk 22 hb ni yer..hehehe~

SoLy SoLicious said...

kt mn nak beli fb pil tu? hee

Umie Artoqiemie said...

babai bracessss.. kau dapat mana ubat tu? nak jugakkk haha.

MiMiEy :) said...

wah,
terigin je rasa nak pakai braces
hahaha

ha?
x pernah nampak pon ubat tu
hebadd ler.
haha

naqib rahim said...

goodluck :D

Kotak Chitchat