Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: baju raya

baju raya

ila | Friday, August 12, 2011 | 7Comments |
Salam Ramadhan.korang dah beli baju raya ?warna ape?cantik tak? baju raya mesti lah cantikkan .berwarna-warni

ok semalam kan aku pergi Plaza Angsana.biasa memang biasanya beli baju dekat situ,.wah orang punyalah ramai sampai sukar nak bernafas.huhu.tapi sebaik la banyak juga pilihan.harga seperti tahun-tahun sebelum nie lah.

eh korang kalau beli atau tempah baju yang kainnya jarang jangan lupa lah beli inner.inner bukannya mahal sangat . kalau mampu beli baju mahal-mahal takan inner yang bape ringgit tu tak mampu.sekarang nie macam-macam jenis inner ada.pilih sahaja.



konklusinnya beraya lah dengan baju raya yang cantik dan sopan bukan seperti ini.






7 comments:

afifaa. said...

makkkk! terkejut tengok gambar. isk isk isk.

ainondreamergirl♥ said...

cnteqnya baju dye. hahaha :)

ila said...

tu la

Nica said...

sbnrnya dia x nak pkai baju.. hehe

Aisyah Aina said...

ishhhh..gambar tu..memalukan je..

best la dah cari baju raya..kita tak sempat nak cari lagi :D

LyNn AnaLya said...

ish.. tak malu ke hape pakai baju macam tu..heirgh..

kita tak beli baju raya lagi...;)

A Little Girl said...

Btol btol . Sy setuju ! Haishh dunia dunia .

Kotak Chitchat