Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: pertandingan memasak

pertandingan memasak

ila | Saturday, July 30, 2011 | 4Comments |
Salam 1 Malaysia dan salam ramadhan . seronoknya dengan ketibaan ramadhan.semoga ramadhan tahun ini lebih bermakna ldari tahun-tahun sebelum ini.

aktiviti  kokurikulum minggu ni ialah pertandingan memasak. words "memasak" tu macam nak masak nasi ayam je kan .ok .bukan nasi ayam pon burger dengan sandwich sahaja.

setiap kelab dan persatuan kene hantar 2 orang pelajar untuk menyertai pertandingan ini.memandangkan aku nie pengerusi persatuan Science dan Mathmeatic cikgu pilih aku untuk sertai.aku awal-awal la cakap dengan cik

cikgu saya mana pandai masak.nanti kalah ! (lepas SPM nanti aku belajar la masak)






pastu cikgu suruh la aku pilih sesape yang aku rasa sesuai,kalau umumkan dekat perjumpaan gerenti semua orang berebut-rebut nak sertai kan.so aku pilih je lah 2 orang membe aku nie




pengetua yang jadi pengadil,hilang pulak kepala pengetua nie

kelab kiorang dapat no 3 daripada 10 kelab dan persatuan.oke la tuh kan.






4 comments:

Ashraf Jalil said...

waa..terrer la.. anak menantu sapo le ni.. heheh

ila said...

xmsk pon

adieyb said...

waaaahhh .tahniahh .ok laa tu kan :)

Cik Anita said...

nampak bege tu jadi lapar! ishk

Kotak Chitchat