Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: went to Gunung Angsi Negeri Sembilan

went to Gunung Angsi Negeri Sembilan

ila | Wednesday, April 13, 2011 | 0Comments |
Assalamualaikom.biasanya kan aku update entry hari jumaat,sabtu dan ahad tapi minggu nie mungkin tak dapat updates entry sebab aku g campaing dekat gunung angsi Negeri sembilan.
sepanjang sekolah menengah nie memang malas giler la nak pergi kemping.nie final year,  lepastu cikgu pilih pelajar-pelajar yang mempunyai jawatan-jawatan ajer.,so terpakasa la.

1 UNIT unirform 10 orang.ramai yang berebut-rebut nak pergi.aku dah dapat pergi tapi malas la pulak,
hehe.kali nie cikgu cari aku sendiri sebab taklimat hari tu aku malas nk datang,haha sampai kelas beb cikgu cari
oke la kali nie aku jadi baik n datang taklimat tu..

kalau sekolah rendah dulu semangat giler nak g kem,tapi naik sekolah menengah tak ingin beb,haha

825 meter?jangan sampai atas kaki aku dah ilang sudah la,haha..
.ermm cikgu kata aktiviti kat sana cuma daki gunung aje.yang lain tu just fun2 ajer.

badan beruniform aku 2 orang aje perempuan.yang lain sume laki.adooiii.

ahad g muzium Meranti.muzium2 nie minat pulak aku.hahah

apa-apa hal pon harap-harap kem nie best.

budak-budak laki kelas aku lawan futsall hari nie.tapi x de mase la aku nak tengok diorang lawan.

No comments:

Kotak Chitchat