Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: kasih dania

kasih dania

ila | Saturday, January 08, 2011 | 4Comments |

Salam . seperti biasa x tau nak buat tajuk ape so kite amik kat tajuk novel nie jela.
da bace belom?best tau cerita dye.asl ea sekarang malas nk update blog?hurm x tau la mungkin x de bnde yang menarik perlu di kongsi,

BTw sekarang nie dah x payah pikir masalah nak tukar kelas.sebab saya memang layak duduk d kelas 5A.
so da jadi student kelas A.hanya kerana x datang subjek Pj turun kelas.giler x?sedangkan keputusan ok je.cume satu je T.  T=tidak hadir.so buat surat dan bukti kan kepada cikgu bahawa saya LAYAK.

tapi da dapat kelas A da boleh tersenyum kembali sebab x payah pikir dok kt kelas B yang certain tu kurang saya suka.Tapi kelas 5A  yang mengajar subjek sivik ialah cikgu yang cam hape je.baru minggu pertama dah kene buat pembentangan la folio la.x gila pula?

SPM x de subjek sivik lla.tolong la jangan menyusah kan aku.!

4 comments:

kanakanak said...

hebat tu..
jadi jagn main2 dengan subjek xteras ye

ila said...

haha

ok2

... said...

as salam..
tempias yang menakutkan :/
adik jangan banyak main2.nanti terkantoi, susah juga

ila said...

haha.,,

Kotak Chitchat