Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: sedey

sedey

ila | Friday, December 17, 2010 | 2Comments |
salam,sedeyh la bace n3 nie ..sje just copy paste aje.mesti dis gurls sayang sgt kat boy tu..
addooo knape sye pula yg sedeyh nie?

      _____________________________________________________________________

saya tahu awak x pernah sayang saya,saya yang terhegeh-hegeh dekat awak,saya yang melebih,saya yang menggedik,

tapi awak sebelum nie x pernah pon ade mana-mana lelaki yang layan saya macam awak layan saya.awak,saya sayang sangat dekat awak sebab tu saya susah nak lepas kan awak,sebenarnya awak yang buat saya sayang dekat awak,sejak awak ade dalam hidup saya, sya rasa bahagia sangat.

awak, saya pon macam orang lain juga,ade perasaan untuk disanyangi,tapi saya x sangka yang awak cume mempergunakan saya.saya x sangka awak sayang saya mase awk x de teman je.
saya tahu saya x layak untuk awak,awk hensem ,kaya n semua perfect

tak de perempuan yang akan menolak awak.awak terlalu sempurna,tapi saya x sangka yang awak mempergunakan kelebihan yang awak ade tu untuk kepentingan awak sendiri.

awak,saya sedih sangat.saya sedih sangat sebab saya x sangke awak jahat,awak walaupon saya tahu perangai awak cam maner tapi saya x boleh tipu perasaan saya,saya still sayang kan awk,.

awak lelaki pertama yang pernah ungkapkan kata cinta untuk saya..awak,saya sayang awak,
tapi kenapa awak?kenapa itu semua hanya sementara.

kenapa Tuhan kirimkan awk untuk saya hanya sekejap.

awak..kalau la awak dapat bace ape yang saya tulis nie...tapi x mungkin kan awak.x mungkin sangat..

sekarang nie saya tengah dalam proses untuk lupakan awak,awak doakan saye yer..
doakan saye dapat lupakan awak.awak saya x pernah berdendam dengan awak,saya anggap nie semua takdir iLahi,.saya harap ade perempuan yang akan sayang awak sepeti saya sayang awak,.sebab saya terlalu sayang kan awak,awak saya x pernah lupakan awak.

2 comments:

kanakanak said...

alahh kesiannya..
sedih2

ila said...

haha,kte pla yg rse nk sedeyh kn

Kotak Chitchat