Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: he's beutiful n olivia

he's beutiful n olivia

ila | Wednesday, December 29, 2010 | 2Comments |
Salam.korang mesti minat tengok drama he's beutiful an.jengok2 blog ramai gak yang cite pasal cite tu(aku pon nk jugak)

ala yang cite pompuan tu jadi laki .an2?

ingat lagi x sinetron olivia?same je la lebih kurang dengan he's beutiful.
tu pon kalau korang tengok la Olivia.dekat rtm 2 ,kalau x silap pukol 6.30 kod.tapi dah lame la.
sekarang kalau korang bukak confim tak de punya.!



ha yang nie la..da ingat?

kan olivia jadi ruben!

tengok dengan rabut pendek dye la..
huhu

padahal dye nie cun giler.




same juga la an cm cite he's beutiful tapi jalan cerita dye lain la.
dua2 citer nie iLa memang minat giler2.

nie yang sekarang de kat 8tv tu ann?

nie gamba jadi laki

cun kan park shin hye ngan velove vexia


2 comments:

Chelsie Ellise said...

aku pun suka cite cam ney. bes sangat!

haniey said...

aa..haniey pun suka tgk cite olivia 2..dia mmg cantik sgt.. :)

Kotak Chitchat