Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: update malam

update malam

ila | Friday, October 29, 2010 | 0Comments |
assalamualaikom

da tengah malam kan..tadi baru abes tengok cite dinasour kt tv3.lama gila bole ta tak tengok cite ari jumaat kol 10 malam.

sekarang nie da abes exam cm benggong2 ajerk,x tau nak wat ape?
orang lain kerja la,hangout 10,20,30 kali dengan kawan2 .aku?duduk uma kira rambut bpe helai.haha.(tipu
jerk)

tadi on9 fb juraiman tgk on9.mesti chat2 dengan dinna kan..akk aku kte skrg juraiman"in a relationship"
pas tu dinna like, diorang couple ker? nak anak doktor tu dengan juraiman kan..da la sengal bajet bagozz..
ee ramai bole ta yang tak suke kt perangai dye yang sombong lagi bongkak tu..aduy kenapa la membe aku dinna nie bole sangkut kat dye?


                         


tadi nampak dia amik adek dye..then iza tengok2 ajer dye.tapi dye pakai helmet n baju skola lagi.
kasut skola dye warne itam.stahu aku skola berasrama je pakai kasut warne itam.ea?
ntah la.ok skola dye balik kol bpe  kalau ari jumaat? biasa nye dia tuka baju dulu sebab skola dye balik kol 1.00 tghari.tapi ari jumaat x tau la kol bpe.sekarang dye x de gf.kte nyer nak tumpukan kat Spm.
bagos la.tapi bole ker playboy idop tanpa wanita?aku tengok iza dengan adek dye cm da x rapat sangat ajerk, ye la dlu kan iza terkejar2 kat dye sebab tu rapat dengan adek dye.lantak la ila bukan masalah kau.
suka hati mereka la,yang kau sebok2 nak amik tahu pasal dye knape?bukan aku suka dye la!cme setiap kali nampak dye mesti aku teringat mse dye mintak couple dengan aku,.gila la kau!


                              

 
esok sabtu.x de g mane ker?adoy bosannyer.nampak nyer keje aku lepas nie depan Pc je la x de bnde lain.
tadi my sis g tuisyen last.dye kate bulan 11 da x nak amik.tapi tau je la cikgu Ct tu kan?
konon nyer nak revision sendiri kat uma jerk,.  ntah la.kalau dye ade kat uma atlis aku x de la bosan sangat.
tapi aku gngu dye stdy je la..haha.ye la cian tengok dye kebanyakkan masa abes kat tempat tusyen ajerk
tapi dye kate x salah berkorban untuk setahu  nie..ea?means that  tahun depan aku kene cm tu jugak?
pape je la..







No comments:

Kotak Chitchat