Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: kenapa?

kenapa?

ila | Monday, October 25, 2010 | 0Comments |
kenapa aku yang diuji macam gini?

tak de kekuatan la nak hadapi semua ini.aku tahu aku salah, aku tuduh dia bukan2.tapi sebab masa tu aku tengah benggang giler.
tapi x payah la nak cakap aku cam tu.

mungkin mase tu aq memang sengaje nak dia rase sakit hati.
kenapa ego dye tu lebih tinggi dari twin tower?

ya Allah hamba mu ini x kuat , mengadapi ujian dari hati.
kenapa la dengan dia nie?
penat aku pike.
skrg aku x nk gngu dye.sebab dye pon dah nak SPM.

"benci makhluk bernama wanita"

statement tu aku x bole terima sebab x semua perempuan tu sama.
abes dye bnci mak dye jugak la?
eee kepala otak da pening giler da.
dye x tau ker yang sekarang nie aq tengah final year exam?

pas tu bila aku kol bukan reti nak jawab.
aku lagi la meradang+benggang
kesudahannyer memang aku cakap dye yang bukan2.
yang paling teruk aku siap tanye dye de main pompuan ker?
aduyy jahat nyer aku.dye x reply msj sejak dari tu.
aku tau dye bukan jenis laki cm gtu

aku nak mintak maaf , tapi ntah la mesti dye marah giler2 kan.
even aku kol pon dye x jawab.
ego aku pon memang tinggi jugak la.

aku bole confirm selagi aku x text dye , dye pon x kn text aku.
EGO!

why nobody wants to understand me? why they keep hurting me...? i just want ur love and caring... hopefully evrybody undrerstands that... i il do my best in this final exam.. i il guarantee tht.... its jz i want evrybdy to blive me... especially my prents... i wnant u to put trust on me...





No comments:

Kotak Chitchat