Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: al fatihah untuk arwah bidadari

al fatihah untuk arwah bidadari

ila | Saturday, September 04, 2010 | 2Comments |


al-fatihah untuk arwah siti bidadari yang telah kembali ke rahmatullah pada jumaat bersamaan 3 september.
Walaupun aku x de la kenal sangat dengan akk nie tapi aku ade jugak add facebook dye.setahu aku dye nie memang seorang yang peramah..ye la aq stay kat hostel teknik perdangangan pon berapa lame je kan.

mula2 memang macam  percaya..ya ALLAh UMO BARU SAHAJA 17 tahun.cepat sungguh Allah amik akk nie..walaupon aq x de la berapa rapat dengan akk nie tapi aku tetap bersedih atas pemergian orang yang aku kenal..

aq tengok kt fb nie..ramai la jugak membe2 dye yang masih kurang percaya atas pemegiannya.sebab dwg baru jumpa pagi dekat sekolah.aq dengar macam masa pulang dari asrama otw ke batu pahat die excident dekat air baloi.aq tgk gk video dye.mayat dikeluarkan.seorang lelaki.mungkin itu bapak dye kot.


                                                      semoga roh siti bidadari ditempatkan
                                                     dalam kalangan orang2 yang beriman
                                                                          amin

2 comments:

UNICHI YJ said...

manisnye arwah..
alfatihah buat arwah, semoga rohya dcucuri RAHMAT.
amin~

syieda :) said...

umo same laa.
comeyy jee dy ouh.
alfatihah tok arwah.
moge rohnye ditempatkan di tempat owg owg yg b'iman.
aminn~~

Kotak Chitchat