Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: dear yayah

dear yayah

ila | Monday, January 31, 2011 | 12Comments |
Semalam shopping - shopping dekat Jusco.niat utama beli buku rujukan yang masih tak dibeli lagi.
Jusco Tebrau City ok yang berhampiran dengan rumah iLa tuu..

jalan-jalan terjumpa ramai sangat budak sekolah DJ yang lepasan SPM kerja dekat sane.ada yang tengah lipat-lipat kain.ade yang jadi cashier dan macam-macam lagi la..


lepas tu pergi HARRIS la..dah dapat buku rujukan memang nak bei buku bercinta sampai ke syurga.
sekali stock dah habis pula.sedeyh2.
sob3

dah lama tau nak beli buku nie sejak drama HANI tu..
ermmmmm
SAPE ADE??
NAK PINKAM!!!!

lepas tu korang pernah tak bace buku dear YAYAH ..
iLa memang x pernah miss novel bersiri tuu.





nama watak utama dye yang JIHAN tu la..korang pernah bace x?


yang terbaru nie berkulit tebal tau.harga nya RM 40.00
kalau nak beli kene keluar kan duit saya.sayang la.
kalau duit my dad x pe la jugak
*ciri-ciri ank solehah.




12 comments:

syufaa said...

buku dalam cite hani tu! hihi..buku dear yayah tu ari tu jmpe kat popular..die combine sume buku dlm satu buku tebal..ase nak bli tp fulus takdak! :P

ila said...

hee...

MoMo AiDa said...

minat ye ? sme lah ! tp pnjam kt kwn2 je . hee ~

Khairul Atikah @ Cik Yuki said...

dear yayah ??
mcm menarik..
wt r review ;)

ila said...

mmg menarik

adieyb said...

ouhh .dear yayah tu mmg best cite die !

miss_neeya said...

buku bercinta sampai ke syurga tu cam penah tengok
ha...kt lam cite hani

ila said...

aah.dalam cte hani =)

Cikgu Fikri said...

rasanya yg tebal tu pernah jumpa kt popular jusco melaka..
tp, mahal lah..
best ker citer tu?
uhhuhhu :)

sissyira said...

salam malam rabu =)

rupanya buku bercinta sampai ke syurga tu memang betul2 ada ek, ingatkan main3 je dalam tv tu..dah baca ke? nanti kongsi2 la isi dia ek..malas nak p beli ni...huhu

ila said...

cikgu fikri :mmg vest la

kk syira:iLa p0n belum beli lagii

She's retarded said...

baru baca sampai dear yayah 3. best kot citer dye

Kotak Chitchat