Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: happy giler2

happy giler2

ila | Saturday, September 25, 2010 | 0Comments |
assalamualaikum dan salam 1 Malaysia
(jawab salam itu wajib)
hanya peringatan kepada anda semua


apa yang membuat kan aku happy giler2 ialah dapat handphone baru.

huhu.seronok tau.ialah sebelum ini aku pakain handphone biasa jer.da dekat 3 tahun juga la..

bapak aku memang macam tu..mesti dia yg tetiba belikan.dia tak kan tanya sama ada hendak atau tak nak.aq pon x pernah minta.
malu la..

memang best la..
mest doe.
x sangka tadi daddy aku balik kerja je terus panggil n bagi aku 1 beg plastik.
ok handphone ape?
ermm aku pon tak tahu "nombor siri" dia apa.
haha..

thanks daddy.

tapi da sayang giler2 kat hanphone aq yang lama nie.mana tak nyer aku pakai handphone lasak.jujur aku katakan selama 3 tahun lebih handphone tu berkhidmat untuk aku dia tak pernah merajuk dengan aku walaupon lebih 100 kali aku da jatuhkan nya
(100 kali atau lebih)

sebab setiap kali aku bangun tidor handphone mesti bawah katil disebabkan terjatuh.
huhu

tak tau cam ne nak jaga handphone baru nie.
(poyo la pula )

                                                          


                                                          




ok lagi satu yang buat aku happy g beraya sakan.dan dah penat sangat2.tapi tetap nak update blog sebab giler2 handphone

haha.thanks korang yang jemput datang rumah n beraya kat uma aku sekali.

No comments:

Kotak Chitchat