Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: hari koko

hari koko

ila | Friday, September 30, 2011 | 3Comments |
Hari nie sekolah aku hari kokurikulum.Pagi nie kan hujan lebat.macam malas aja nak pergi sekolah.
Nak tak nak kene pergi jugak sebab nak amik sijil atas pentas. (nampak beno poyonya.) bersiap pagi-pagi dengan berpakaian kemas bla,bla,bla.

Sebagai pengerusi kelab dan persatuan yang gila kuasa bertanggungjawab, berdedikasi,berakhlak tinggi kita perlulah menunjukkan semua ciri-ciri yang positif terhadap anak buah kita.


ermm tanpa melengah-lengahkan masa jum layan je gamba nie

beratur untuk naik pentas.(ramai pulak)

sementara tu pengetua membebel-bebel  berucap panjang



dan baru la dapat sijil



nie ketua kelas i yang bergitu perihatin terhadap semua anak buahnya
walaupun kene marah dengan cikgu dye sentiasa akan bersikap cool.

gambar i buruk la pulak.seggan nak upload.kahkah

lepas tu ada persembahan dari ahli kadet polis
pandai betul diorang nie berlakon



kenapa polis tembak orang sambil ketawA?



tak sangka ahli kadet polis sekolah aku nie hebat-hebat belaka.

kata-kata terakhir : dapat 2 sijil .KRS dengan Kelab dan persatuan




3 comments:

Diana @ Didi said...

Nak tembak pon sengih2..=p..Suda follow kamu =)

SoLy SoLicious said...

xleh bla sgguh polis2 tu..heee

kaizen said...

cannot go punyer polis....

*kalo polis btol2 cmni bahaye...

Kotak Chitchat