Salam.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
.: Savanah Hills

Savanah Hills

ila | Friday, July 22, 2011 | 4Comments |
Salam.minggu lepas kita orang pergi kem peningkatan Calon cemerlang SPM subjek Ekonomi Asas.beberapa orang yang terpilih aja dapat pergi.kononnya berpotensi untuk dapat A+ la..

kem tu dekat Savanah Hills Tiram.last pergi Savanah Hills masa darjah 6 kot.tu pon pasal ada motivasi semua tu la.ada 28 buah sekolah yang menyertai kem tu.boleh dikatakan lebih kurang 200+ pelajar.

tempat duduk dekat belakang semua kosong sebab masa nie kiotrang aje yang pergi makan.
orang lain semua sibok mandi la kitorang keje nak makan aje.

lepas makan kene basuh pinggan sendiri.kesian kan?
dak nie nama dia pinie.dia suke amik gamba tak cam aku camera shy.cewahh

dia yang kene basuhkan kita punya cawan.

malam tu kene siapkan kerja pembentangan.penat.tido pukol 12 setengah.
dah la hujan








nie lah jadinya bila tak pernah duduk hostel.ahah
kitorang 1 dorm dengan budak SEKOLAH agama Johor JAYA.
diorang memang dk2 hostel kan.




4 comments:

Adrina Razali said...

eh , haha dekat kem tak nampak pulak . dekat sini baru jempa :D ngee

ila said...

pgi jugak ke?

..hizamirahim.. said...

rindu zaman sekolah.
:)

ila said...

balik la ke sekolah abg hizami.hehe

Kotak Chitchat